LINDSAY LOHAN - TAHUN HADAPAN 'FOKUS KEPADA DIRI SAYA DAN KERJA'



LOS ANGELES, California - Lindsay Lohan telah menjadi berita utama akhir-akhir ini untuk semuanya tapi kerjayanya sebagai seorang pelakon - 24 tahun, disaat ini di sedang menjalani pemulihan selama 90 hari, berharap tahun depan adalah mengenai pekerjaannya.

"Pada tahun akan datang, saya ingin untuk fokus pada diri sendiri dan pekerjaan saya dan memindahkan semua tekanan untuk saya fokus pada pekerjaan yang saya lakukan," kata aktres itu untuk isu September, Maxim sebelum kemunculannya di mahkamah bulan lepas. "Juga, saya ingin membuat lebih banyak kerja di India dan melancong Malawi."

P/S : Miz Lazer harap betol la apa yang dia ni cakap.. Jangan hanya menyesal sekejap aje. Lindsay.. Lindsay... (Miz Lazer menulis sambil geleng-geleng kepala)

0 comments:

Post a Comment